måndag 12 november 2012

Helgen är nu slut.

equmenia-helgen i Malmö gick bra. Vi pratade regioner, vi bestämde vilken verksamhet equmenia ska bedriva 2013-2014, vi sörjde att det var generalsekreterare Patrics sista styrelsehelg innan han går på föräldraledighet och vi firade gudstjänst i Wesleykyrkan. Bland annat.
När helgen var slut åkte jag inte tillbaks till Stockholm. Nej, jag bestämde mig för att åka till Kungälv. Jag sa inget till någon där, utan hoppade på tåget och bussen och gick till huset och ringde på. Pappas min när han öppnade var oslagbar. Jag tror att mamma sa "vilken överraskning" säkert tio gånger under kvällen. Och så råkade Hannes och Jenny vara där när jag kom, vilket var väldigt trevligt. Och i förmiddags gick jag hem till morfar också en liten sväng. Jag hann träffa ganska många under de tjugo timmar jag var där. Nästa gång hoppas jag få träffa alla de andra också...
 
Joel:
Tråkigt att jag inte hann träffa dig och Nicole.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar