måndag 7 maj 2012

Mmm.... Muminkött

I helgen skulle jag varit iväg med pastorskandidaterna på pilgrimsvandring. Men eftersom jag fortfarande legat lite efter i skolan efter bröllopet så fick jag dispens för att vara hemma och plugga. Jag hade mycket hellre pilgrimsvandrat i solen med goda vänner än suttit i en tom skola och pluggat hela helgen. Men så fick det bli denna gången.

Hur som helst var det värt det eftersom jag nu inte längre ligger efter! Nu ligger jag i fas igen. Så oerhört skönt! Jag hoppas att jag aldrig mer ska ligga efter i skolan. Framförallt hoppas jag att jag kommer hinna skriva detdär PMet som ska in på fredag tills på fredag. Det hade varit guld.

Igår kväll pluggade jag inte. Då åkte jag hem till fina Angelica och åt mat (grekisk sallad och halloumi, eller muminkött som jag tycker är roligt att kalla det) och tittade på partiledardebatten.

Joel:
Jag har pluggat ikapp det jag låg efter med.
Jag tycker om halloumi.
Halloumi kan man kalla muminkött om man är lite tokrolig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar