tisdag 15 maj 2012

Blogg om att jag har bloggat

Idag gästbloggar jag på Josefines blogg. Det kan ni få läsa HÄR.

Josefine är klok nog att låna ut sin välbesökta blogg till ett stort gäng kvinnor för att blogga om hur det är att vara kvinna och ha en ledarroll i kyrkan. Här skriver hon varför hon gör det. Kolla in hennes blogg, och om ni bara vill läsa gästblogginläggen så har hon en lista med kategorier i högerspalt där en kategori heter "jag lånar ut bloggen" - klicka där så får ni gästblogginläggen i följd.

Tack Josefine för att jag får vara med. Och tack för den fina presentationen om mig, både texten och bilden.

2 kommentarer:

  1. Tack för att du är min vän! Och för att du vill vara med. Gör mig stolt och glad!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Kul att få läsa dej bland Josefines kloka personer.
    Önskar dej en riktigt fin dag på söndag, hade varit roligt att vara med men vi får tänka på dej här hemifrån istället.

    SvaraRadera