måndag 5 mars 2012

Nytt namn. Ny blogg.


I lördags gick jag från att vara fröken Hedman till att vara fru Öst. Helt klart bästa dagen på länge. Kanske någonsin. Jag kommer i alla fall inte ihåg någon roligare dag. Studenten (som jag var misstänktsamt glad på) var ingenting i jämförelse. 
Hannes har tagit bilden.
Imorgon börjar vardagen igen. Det ska bli både tråkigt och skönt. Tur att jag har massa bilder att drömma mig tillbaka med. Och fler vill jag ha! Om ni var på bröllopet och tog bilder så vill jag väldigt gärna ha dem. Jag hade nämligen ingen möjlighet att fota själv. Jag hade fullt upp med att vara gladast i världen.



3 kommentarer:

  1. ser fram mot att följa nya bloggen, hoppas på samma nygamla Maria!

    SvaraRadera
  2. Åhhh vilken fin bild! Inte så konstigt, du var ju väldigt fin i lördags. Du är alltid din förstås. Tack för i lördags. Det var en kul dag. Mest positivt överraskad blev jag lösgodiset på kvällen. Bra grepp!
    Sparar ner adressen till di nya blogg så jag kan fortsätta följa via mobilen på väg till jobbet. Praktiskt!
    /fröken J.Lööw

    SvaraRadera