onsdag 28 mars 2012

Morgan-dagen

Idag är det Morgans namnsdag, vilket är roligt eftersom min pappa heter det. Och min storebror. Grattis till er båda!

För att fira denna stora dag har jag massa möten. Egentligen hade jag velat ha en dag utan något inplanerat, så att jag kunde skriva den där bokrecensionen som skulle varit klar för över en månad sedan, men nu blev det inte så. Istället har jag varit på mitt sista terapeutsamtal (som vi som ska ordineras till pastorer ska ha), jag har planerat söndagens gudstjänst med predikanten, jag ska om några minuter träffa missionsföreståndaren Olle för ett "ordinationssamtal" (jag vet inte riktigt vad det betyder, men det märker jag nog) och sedan ska jag tillbaks till kyrkan för att ha en samling för ungdomarna.

Sen ska jag hem och ha kvalitets-TV-kväll och vika resten av gårdagens tvätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar