fredag 13 april 2012

Vad är det med mig?

Jag sitter nu och försöker pressa ut ord ur mina fingrar, för de finns inte i huvudet. Jag skulle lämna in ett PM igår, men det gick inte. Jag hade inte orden. Jag har de fortfarande inte, men nu är jag så trött på att jag inte gör vad jag ska så jag skriver ändå. Trots att jag inte har nåt att skriva. Det är svårt att pressa ut 12000 tecken ur fingrarna när man inte har några. Inte om det jag ska skriva om i alla fall.
Nu har jag lyckats pressa ut runt 8000 men har alltså en tredjedel kvar. Skitliv.

Igår skulle jag ha lämnat in det. Men efter att ha suttit några timmar och bara lyckats pressa ut några hundra tecken gav jag upp. Jag gick hem till Ellinor, Linus och deras treveckorsbäbis Doris istället. Jag gosade tills jag var tvungen att låta nån annan gosa istället. Sen tog jag henne igen och gosade lite till. Sen sprang jag till pendeln.

Joel:
Jag har tröttnat på att skriva PM i skolan.
Jag tycker om att gosa med bäbisar....

1 kommentar: