måndag 16 april 2012

Barn, hus, mat och ännu mer

Jag har haft en så oerhört bra helg! Jag och Andreas fick låna en bil av Emelie, körde ner till Mullsjö på fredagkvällen och somnade i en bäddsoffa hemma hos Ida-Maria och Josef. Bara några timmar efter att vi vaknat drällde det in massa SVF-folk som åt brunch med oss. Vi alla anslöt från lite olika håll, där vi bor nuförtiden. Det är lite svårare att träffas nu när inte alla bor på SVF, men inte omöjligt.
Rörig bild. Talande bild. Hittar ni mig? Ledtråd: jag har väldigt roligt!
Efter brunchen gick vi runt sjön. Det var jättefint väder. Tydligen snöade det tio centimeter i Stockholm ungefär samtidigt. Efter promenaden var det dags att börja tänka på mat. Några handlade, några diskade, några tände grillen, några sov (ja, Ingrid och Märta alltså) och alla hade väldigt trevligt. Det var såhär tok-trevligt hela dagen. Alla som ville fick gosa med barn, vi åt gott och alla var väldigt roliga att umgås med. Hur bra som helst!!

Igår var vi i kyrkan där Ida-Maria predikade, och sedan åt vi lunch och sen tog jag och Andreas bilen till Linköping istället. Där bor nämligen Stina och Andreas i ett ganska nyköpt hus. Det var väldigt fint! God kladdkaka fick vi också.
Joel:
Min helg var awesome! Barn, hus, mat! Och världens bästa vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar