måndag 9 april 2012

London och framtiden.

London var fantastiskt! Vi var där söndag kväll till torsdag kväll, vilket var alldeles för lite. Jag hade lätt kunnat vara där med Andreas i en månad om vi hade haft råd och tid.  
London eye. Det kostade förmögenhet att åka, så det sparade vi till nästa besök.
Jag och Andreas framför Houses of Parliament läsandes kartan (vilket vi gjorde mycket!).
Vi gick mycket i de vårfina parkerna.
En duva.
Vi satt ofta och läste på caféer och pubar.
Här är Albert Hall. Där var vi inte inne. Istället var vi på Les Misérables (tack för tipset Angie, den var skitbra, ju!).
Det var lite London. Jag tror att vi kommer åka tillbaks ganska snart igen. London, baby!!

Imorgon börjar min sista modul i skolan, vilket betyder att jag börjar nya kurser. Jag ska läsa en kurs som heter Olika bakgrund - Gemensam framtid och en som heter Ekologi och teologi. Dessutom läser jag Pastoralt ledarskap och så är jag inte riktigt klar med Helgelse, helande, andedop så det blir nog ganska intensivt. Speciellt eftersom equmenias riksstämma och kyrkans kyrkokonferens ligger under denna period. Då är det tur att allt är så roligt, så det kommer nog gå bra ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar