lördag 1 september 2012

Att få ett eget kontor.

Egentligen gör jag inte så mycket just nu, det är bara en sak: jag har börjat jobba. Jag har bara jobbat några dagar med lite tonårsplanering och samlingshelg, så jag är inte direkt igång än, det gör jag på tisdag (måndag är ledig dag för pastorer, ni vet). Men jag tror att jag kommer få mina nycklar och mitt kontor imorgon. Skoj! Jag har aldrig haft ett eget kontor förut. I Vetlanda delade jag med diakonen Birgitta, i Surte var det kopiatorrum/alla smu-ledares rum/mitt rum så där satt jag inte och jobbade så mycket, i Jakobsberg delade jag rum med de tre andra anställda ungdomsledarna Markus, Tobias och Martin och i Kyrkan vid Brommaplan hade jag inget rum. Så nu får jag mitt första egna kontor. Stort!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar