lördag 28 juli 2012

Packar.

Jag bloggar inte så mycket just nu. Det betyder att jag har bättre saker för mig än att blogga. Till exempel packa inför cykelsemestern. Här hemma ligger halvfulla packpåsar och cykelgrejor överallt. Det är mysigt och stökigt. Det ska bli skönt att komma iväg på måndag, då kan man ju inte komma på några till grejer som behöver fixas, då är det bara att köra.

Vi har inte bestämt resväg än, riktigt. Vi vet att vi kommer till Åbo, Finland och att vi ska cykla till Stockholm. I övrigt velar vi ganska mycket. Det beror på väder och rumpor och massa annat. Men jag tror det blir bra. 

Nu ska vi se på Bond, jag blev inspirerad av den fantastiska OS-invigningen. Om jag var lite anglofil innan så är det inget emot hur kär i Storbritannien jag blev av den fantastiska showen. Bond, suffragetter, JK Rowling och en gigantisk Voldemort, Mary Poppins och så vidare och så vidare. Till och med Mr Bean var rolig. Det enda jag saknade var Spice Girls återförening och John Cleeses Silly walk. 
Men nu: Bond!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar