onsdag 18 juli 2012

Ingen hybris nu, Maria.

Hjälp, min blogg fick just massa läsare. För att jag i mitt förra inlägg länkade till Ekot och de länkade tillbaks till mig, talade Andreas om. Det hade ju inte jag fattat att de skulle göra. Jag ville ju bara säga till er som ända läser min blogg hur jag ser på det. Men nu blev det såhär istället. Ja ja.
För att inte jag ska få hybris och tro att min blogg är intressantare än den är så postar jag här ett för omvärlden ett ganska meningslöst kort:
Detta är min gamla garderob hemma hos mamma och pappa. Där hänger Lars Winnerbäck som jag lyssnade mycket på i början av 2000-talet. Jag blev lite nostalgisk när jag såg det i helgen när jag var hemma, jag hade glömt bort att han hängde där. Dörren brukar ju vara stängd. Men när jag ändå fotade i garderoberna så passade jag på att fota pappas skjortor. Om möjligt ännu mindre intressant:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar