lördag 20 oktober 2012

Julmustsäsongen är här.

Igår var jag på tandläkarbesök för första gången sedan jag började plugga, tror jag. Jag vet att man ska gå regelbundet, men det har inte blivit av. Ganska konstigt tycker jag själv, eftersom jag är ganska noga med mina tänder i övrigt.
 
Jag fick en en tandsköterska som var helt fantastisk. Jag önskar att jag kom ihåg vad hon heter så jag kan be om att få gå till henne nästa gång. Hon sa att jag hade jättefina tänder och att en plomb hade trillat bort, så jag ska tillbaks om några veckor för att fylla igen hålet.
 
Alla pengar och all tid jag lagt på tandborstar, flourtabletter, tandtråd och vad det är, har lönat sig. Nu kan jag dricka julmust hela säsongen utan att få dåligt samvete. Jag ska bara fortsätta borsta tänderna lika bra som jag gjort hittills.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar