onsdag 24 oktober 2012

Digitala foton på Prag.

Nu till helgen lämnar jag och Andreas landet. Vi åker till Prag och har det fint. Jag har varit i Prag en gång. Då åkte jag tillsammans med mamma, Anita och Emelie Sporre precis innan jag tog studenten, och alltså precis innan jag fick min första digitalkamera (hjälp va länge sedan det känns, helt avlägset!), så därför har jag inga digitala bilder därifrån att visa upp. Jag har pappersfoton som är i ett album i ett förråd i Kungälv. Jag ska nog försöka få med mig lite album upp hit till Stockholm nån gång. Det skulle vara skoj att ha dem här och faktiskt kunna titta på dem.
Men tills dess så åker jag alltså till Prag och ska försöka ta nya digitala bilder på den vackra staden och på den vackra maken.

2 kommentarer:

  1. Ha en alldeles underbar tur till Prag!
    Kram LB mamma

    SvaraRadera
  2. Det samma säger jag!!!! Men kom ihåg; Glöm inte att ta med en bra jacka. Maria du minns hur vädret var när vi var där. Kram mamma Hedman

    SvaraRadera