lördag 4 maj 2013

Instagrammat kring bröllopet.

Några bilder om vad som hände runtikring bröllopet.
Mycket kaffe blev det.
Jenny fick en bröllopstårta på jobbet som vi fick vara med och äta upp på torsdagen innan bröllopet. Den var så sjuuukt bröllopig, mycket bröllopigare än den "riktiga" bröllopstårtan.
Jag och Hannes gled omkring i bil endel. Mysigt!
Min partyväska (som jag hade på mitt bröllop) dagen efter bröllopet. Här i låg förutom läppstift, näsdukar, huvudvärkstabletter också bland annat två kazoo. Är det fest så är det!
Detta är min absoluta favorittröja. Den ligger hemma hos mamma och pappa och jag har på mig den så mycket jag kan när jag är där. Lite korta ärmar och väldigt lätt att sätta på sig på fel håll, men vad gör det? Den är ju hur go som helst.
Mina fantastiska svägerskor Nicole och Jenny.
Jag och min finaste lillebror.
Här är den ena "riktiga" bröllopstårtan några dagar efter bröllopet. Hur god som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar