måndag 1 april 2013

Smygfotad.

Igår, på vägen hem från kyrkan, smygfotade Andreas mig. Jag tyckte att jag såg rätt härlig ut på bilden, så nu använder jag den som profilbild på facebook. Och heja, va folk gillar bilden! Inte mig emot. Så för er som inte har facebbok men ändå vill se hur jag ser ut, här är jag:
Imorgon börjar en vanlig arbetsvecka igen. Jag är faktiskt ganska avundsjuk på er andra som har haft fyra dagars ledigt, vissa av er till och med mer. Jag har varit ledig idag, men det är jag ju alla måndagar, så det är ju inget konstigt. Och eftersom jag predikade igår så är jag extra seg idag, så jag har inte direkt påsk-njutit. Och inte har jag en lugnare vecka nu när kidsen har påsklov. Nej, då passar jag på att fixa grejer för de ideella ledarna, eftersom de har det lite lugnare. Och dessutom är min kollega Pär i Israel och Palestina, så jag ska göra lite Pär-grejer också.
Tack och lov har jag ett av världens roligaste och mest givande jobb, så det känns inte så farligt ändå.

3 kommentarer:

  1. Vilken bild! Tack för att du bloggade den. Jag har förstått att man missar en hel del när man inte är med på Facebook. Det ligger en film på facebook med dig i mina läderhosen. Hade inte våra vänner visat den IRL (I Riktiga Livet) så hade den gått mig helt förbi./Morgan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja den hade du missat. Jag ska försöka lägga ut den här på bloggen så att hela världen kan se den.

      Radera
  2. Hej snygging! Vi inststagramianer har oxå sett den fina bilden.

    SvaraRadera