söndag 7 april 2013

I min handväska.

Igår pratade jag och Angelica om hur roligt det är att se vad andra har i sina handväskor, så här får ni veta vad jag råkar ha i min väska idag:
8 pennor
en halvfull halstablettsförpackning
kvitto
2 lypsyl
1 läppstift
handsprit som luktar mango
cykellampor, fram och bak
usb-minne
handcreme
solglasögon
plånbok
pocketbok: Mot fyren - Virginia Woolf
flärp till pastorsskjorta
almanacka
4 hårsnoddar
liten ask med flourtabletter
liten ask med andra tabletter
nycklar
2 chokladbitar som jag fått med när jag köpt espresso på café
hörlurar
tygpåse att ha hörlurar i
mobiltelefoner
tom tuggummipåse
två lappar som jag skrivit saker på
liten spegel
liten påse med tamponger i
21 kronor i mynt

1 kommentar:

  1. Lite som att ringa varandra och berätta vad man har i kylskåpet när man flyttat hemifrån första gången ;)
    Vilka tider!

    SvaraRadera